Kuiz Personaliti..


Assalamualaikum..

ni ada satu Kuiz..kuiz Personaliti.. saya baru je dapat soklan ni, tak dapat jawapan lagi..orang tu kata 2 hari dari sekarang baru dia bagi jawapan..jadi untuk merilekkan seketika fikiran yang agak '10cent', jom cek nak share kuiz ni ngan semua pengunjung blog ini..

Soalan kuiz Personaliti ni : Apa Buah-buahan apa yang paling anda suka makan..??

a ) Jenis limau contohnya oren, lemon, limau nipis dan limau barli

b ) Buah2an tropika contohnya pisang, betik, jambu, kiwi dan nanas

c ) Jenis buah ladang .Contohnya epal dan pear

d ) Jenis tembikai contohnya tembikai dan tembikai susu

e ) Buah2an jenis beri .Contohnya blackberi, blueberi, strawberi, rasberi, cranberi, anggur dan tomato

f ) Jenis kekacang .Contohnya walnut, hazel, gajus dan lain2

g ) Buah2an jenis labu .Contohnya kundur



Jawapan Daku >> oren, lemon, limau nipis dan limau barli, pear, pisang, betik, jambu,
tembikai susu, dan gajus..
kes ni bercampur aduk jenis buahan yg sy suka makan..mungkin bercampur kot personaliti? hehe..apapun tunggu sajalah jawapan 2 hari dari sekarang..

11 Cakap2 Belakang..:

  1. Assalamualaikum..
    ana suka buah betik,mempelam,jambu,semua lah...
    kalau mcm tu dikira bercmpur jugalah kan?

    Jd ape mksudnye?Ana tggu...
    lg sehari la kan..~^_^

    opss lupa,slm ukhwah,cntik blog..lain dr yg lain...

    BalasPadam
  2. ll Wardatul >> Salam Ukhwah juga..
    hehe..mungkin kes bercampur atau gabungan personaliti yang pelbagai kita ni kan..

    Tu ar, kena tunggu sehari lagi.. ;D

    BalasPadam
  3. Assalamu'alaikum..

    saya bagi jawapan yang rojak je laa..
    hee~

    saya paling suka pisang, ^_^
    sume tembikai, tomato, anggur dan..

    erm.. tu je laa kot..

    hee~ ape laa jawapannya itu.

    BalasPadam
  4. semua p0n suke..hehe

    kecuali durian n mata kucing..

    .^_^.

    BalasPadam
  5. ll ya habibi + Wann >> Nampaknya kita semua rojak nyer personality..

    xpe2 nak tggu bsok apa jawapannya.. huhu..

    BalasPadam
  6. Salam...

    Kalau saya

    Jenis limau - oren
    Buah2an tropika - jambu
    Jenis buah ladang - pear
    Jenis tembikai-tembikai
    Buah2an jenis beri- anggur
    Jenis kekacang - gajus
    Buah2an jenis labu - xde yang suke...

    BalasPadam
  7. K.ijja!!sy suke jenis lelimau dan tembikaian!!!yeah~sedaaaap~

    BalasPadam
  8. II NahDaTuLIzaH >> wAHH Banyaknya..sama cam sy gak.haish..mana jawapan kuiz ni yea.. nak tuntut jawapan dari orang yang menyoalku soklan ini..

    II oOTORI yang di rindu >> Ootori.. akk pun sama..paling suka buah2 an sitrus!!menyegarkan..hehehehe.. xpe2 kita tguu jawapan okeh..

    BalasPadam
  9. kalu ikut kajian personaliti tu, ia minta utk kite fikir kelas buah mane yg paling disukai.

    kalau sy, yg paling disukai adalah buah tropika (yg lain suke jg tp yg paling suke kelas buah itu)

    jadi ini huraian die
    Buah-buahan tropika -- (pisang, betik, jambu, kiwi dan nanas)

    Kamu sukakan pengalaman-pengalaman yang baru. Kamu gemar mencuba pelbagai jenis buah-buahan dengan pelbagai perisa sebanyak dan sekerap yang boleh. Orang di sekeliling kamu selalu menghadapi masalah dengan kamu kerana cara hidup kamu yang terlalu aktif. Kamu tidak sukakan sesuatu yang melibatkan kesakitan pada emosi kamu. Kebiasaannya pasangan kamu terdiri dari individu yang tenang berbanding kamu dan semestinya si dia menerima diri kamu seadanya.
    Kamu gemar meluangkan masa dengan individu yang sememangnya akrab dengan kamu. Teman-teman beranggapan diri kamu seorang yang mudah didekati dan gemar berseronok.

    Hakikatnya kamu ada pendirian yang tersendiri. kamu tidak suka menunjukkan perasaan sedih pada orang sekeliling. Simbol kamu itu melambangkan kamu seorang yang suka mengambil berat dan gemar berseronok.

    nk tgk klik link ni http://e-kaunseling.umt.edu.my/komuniti/uploads/PERSONALITI%20BUAH.doc

    BalasPadam
  10. aisehmen ijja! sori! haha xprasan ade kne tggu jwpn plak. dh mengkantoikan sumbernye. haha maaf2

    BalasPadam
  11. owhh..
    xpe2 freshie.. heheh..sy pun tak tau mana sumbernye...apapun leh gak sy ushar2 nnt.. ;D

    BalasPadam

Silakanlah mengkritik dan saranan.