Mesti Tengook! Cara Untuk Sembunyikan Diri

Assalamualaikum..
Kali ni nak kongsi beberapa gambar yang agak kreatif + Lucu saya kira. Tapi tak mustahil boleh di praktikkan untuk sesiapa yang berminat..

Gambar ni sesuai untuk orang yang dah rasa Malu dan dah tak tau nak sorok muka kat mana, Design ni 'ngam' untuk mereka. Bukan setakat sorok muka, satu badan terusss.. huhuh..tak sanggup den pakai nih..huh..>> Menyamar jadi Mesin Minuman nih <<



Cara-cara memakainya:




Ni lah Hasilnya..Tarrrraaaa...takder sapa perasan kan..kan..kan??



Yang Ni pula untuk kanak-kanak..namanya Beg Transformers :







Dan hasilnya : Menyorok kat mana-mana..Tapi keburukan Design ni, risau lak ada bebudak yang ponteng sekolah..hehe



Gambar Yang ini pula sesuai untuk siapa-siapa yang dah bosan untuk mencari ketenangan ber rehlah di tepi pantai atau tempat2 yang sesuai..Jangan kena langgar sudahlah yea..





INGATKAN KERETA TADI..huh..khemah rupanya..jaga2 kena saman yea dik!



p/s : Sekadar Rehatkan Minda..


3 Cakap2 Belakang..:

  1. haha

    ape daa sume..cmtu p0n nk smbunyi ke..masuk butik baju, menyamar je jd patung..hehe



    p/s: penah wat cmtu...kenakan kawan..hik3

    BalasPadam
  2. haha.. ijja jd tokey mende2 ni leh cepat kaya nih, kekeke.. akak pun nk order satu, lalala

    BalasPadam
  3. ll Wann >> hang ni wann...memang, takder keje ar tu kan nak wat..haih..hahaha

    ll sist Asniza >> Uihhh..akk jarang2 komen kat blog sy nih..huih..terkezut sih ader akk..apapun thanx sudi berziarah...

    BalasPadam

Silakanlah mengkritik dan saranan.